måndag 4 maj 2009

Fall Of The Idol

Posten kom idag. Fick därför de här godingarna:
2 st Devil's Blood-ryggmärken samt "Meaningless Leaning Mess" med Bone Awl. Mumma. Skumt fodral/omslag till skivan dock. Man vecklade ut det såhär:
Sen la man märke till att framsidan dolde en stor hemlighet på insidan:
Sen tittade man på den rätt så sjuka poster som då var baksidan av hela kalaset:

Sen tänkte jag knyta an till rubriken genom att ge er en idolbild på mig själv, alldeles innan jag började förfalla mental, intellektuellt, känslomässigt och fysiskt. Det är alltså jag runt 18:00 i fredags. Hemgång 7 timmar senare 1000:- fattigare. You do the math.
Jag vet, det ser ut som om jag har någon form av ravebrillor på mig (fick i samband med glasögonen kommentaren "ska du börja ha goggles nu också?") men det är Elvis-glasögon. Dom som tror att Elvis var bättre på femtiotalet än han var i början på sjuttiotalet har ju helt klart och tydligt ingen koll alls.

5 kommentarer:

  1. var fick du tag i db patcharna?

    SvaraRadera
  2. tandfén: mer info om dem finns på http://www.myspace.com/thedevilsblood

    SvaraRadera
  3. härligt, slängde iväg en beställning nu.
    go blogg du har förövrigt.

    SvaraRadera
  4. Oj, tack! Här satt jag och tyckte synd om mig själv. Nu har du ju sabbat det.

    Appropå tygmärken av det obskyrare slaget kolla in översta länken i senaste inlägget.

    SvaraRadera
  5. blir lite sugen på att skicka iväg en beställning..

    SvaraRadera