fredag 29 maj 2009

herregudvadgjordejagigår!?

Näe, så allvarligt var/är det inte. Jag var på säsongsavslutningen på Blod & Svärd. Det var trevligt. Träffade kompisar. Misstog en i personalen (som dock var ledig) för att vara Maniac från Skitliv. Ja, inte to his face, men i största allmänhet. Fick se en väldigt mysig mustasch och har minnen av att jag t o m tog på den (förlåt!). Men den var maffig. Hade ett mycket bra samtal med personer jag allt för sällan träffar. Fick reda på att bara en av fyra förstår sig på världens bästa Hitlerskämt (därmed anser jag det vara vetenskapligt bevisat att det är ett skämt för eliten). Snackade lite för mycket om helt irrelevanta saker. Bytte skor med vänner under några minuter. Snackade väldigt mycket om skor och strumpor (förlåt!). Och om Poison Idea. Blev väl lite för förfriskad. Men på det hela taget så var det trevligt.

Men jag trodde faktiskt att det skulle vara fler människor i parkas som stod och diskuterade skivnummer. Fast det är kanske inte säsong för parkas.

Nu senast så skar jag mig i handen när jag försökte skära upp en brieost till frukost. Jag är bakis, då får man äta dumma saker.

Näe, om man skulle ta o skita i att göra något alls på ett tag? Lyssna på Slayer, kanske? Det var ett tag sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar